ליצור את הסדנה שלך

סדנה לבעלי ולבעלות עסקים

במה עוסקת הסדנה?

אם חלמת על סדנה משלך או רוצה לשדרג ולחדש סדנה קיימת, כל הסודות והכלים במפגש אחד.

ליצור את הסדנה שלך הוא מפגש קבוצתי של ארבע שעות או תהליך אישי 1:1 של שעתיים, העובר דרך פיתוח הרעיון, מיקוד קהל היעד, דיוק המטרות, קביעת הציר המארגן למהלך הסדנה, תכנון שלבי הסדנה ובחירת העזרים הנכונים לך להעברת המסרים.

הוצאת סדנה לפועל מחייבת התנסות אמיתית מעבר לשינון הטיפים ושימוש במיומנויות הנחייה, ולכן בסדנה שלי הדגש הוא על הפרקטיקה והיישום תוך התנסות על התכנים שלך והגשמת הסדנה שלך.

אנחנו נעבור את כל השלבים בדרך :  החל משלב הרעיון, דרך תכנון המהלכים לפני כתיבת הסדנה, בניית התוכן והפעילות לכל חלק ועד מתווה פרסום להפצת הסדנה שלכם. 

 

המתודולוגיה מתאימה גם למי שלא הנחה מעולם וגם למי שרוצה ללטש או לשדרג סדנה קיימת, אפילו אם היא קיימת כבר שנים. נוכל לפתח את הקיים ולמקד את קהל היעד לטובת דיוק המסר שחשוב לך להעביר.

 

מה בסדנה?

בסדנה אנחנו נחל בפיתוח הרעיון אותו רוצים להוציא לפועל, תוך תכנון השלבים צעד-אחר-צעד בסדנה, מיקוד קהל היעד שלכם ודיוק המטרה לשמה אתם מפתחים את הסדנה.

אני אעניק לכם את כל הכלים החשובים להעברת המסר, כולל עזרים מתאימים להמחשה והתנהלות נכונה בסדנאות, כלים להנחיה ועמידה מול קהל.

במידה ומדובר על סדנה ארוכת טווח, אנחנו נתכנן בהתאם את ציר הזמן לארגון נכון של התכנים בסדנה.

כל משתתף יקבל מדריך עם מידע והנחיות כתובות ומפורטות לכתיבת הסדנה, טיפים ליצירת עניין אל מול המשתתפים בסדנה והתנסות חווייתית בפועל עם כל אחד מהכלים והעזרים שאעניק לכם, ביניהם שימוש בקלפים, סימולציות, מצגות, משחקים  ועוד.

משך הסדנה/ההדרכה : 4 שעות

למי זה הכי מתאים?

לכל מי שרוצה ליצור סדנה או לשדרג סדנה קיימת. למאמנות/ים, מחנכות/ים, מנחים/ות, מדריכים/ות ויועצים/ות.

איפה הסדנה?

כפר סבא הסטודיו של יפעת פאר, רחוב דב הוז 54

משתתפים מספרים על החוויה

מתי הסדנאות הקרובות?

רוצה להחליף מילה לפני ההרשמה?

מחכה לך פה בוואטסאפ בלחיצת כפתור